Tip:
  • Jeżeli szukasz konkretnej informacji czyli np. pieczęcie, które można nałożyć na spodnie lub, które dają zręczność wystarczy wpisać w wyszukiwarkę interesującą nas frazę.
  • Podane wartości są na maksymalny poziom postaci ( 60), na niższych poziomach wartości nieprocentowe oraz statystyki główne będą niższe.
  • Nie wiesz jak zaklinać przedmioty? Zapraszamy do poradnika.
  • Nazwa pieczęci napisana kursywą nie została przetłumaczona, natomiast  pogrubiona i przekreślona wycofana z gry.

 

Nazwa pieczęci
Klasa postaci
Część ekwipunku
Poziom 1
Poziom 2
Poziom 3
Poziom 4
AgresjiDowolnaNakrycie głowy, Rękawice, Kula, Tarcza, Broń ( oprócz sztyletu)+18 do ataku+24 do ataku
+2 do szansy na trafienie
+36 do ataku
+3 do szansy na trafienie
+48 do ataku
+4 do szansy na trafienie
AkrobatyDowolnaOzdoba twarzy, Obuwie, Rękawice+3 do zręczności+6 do zręczności+9 do zręczności+12 do zręczności
Artysty ŚmierciDowolna na EnergięRękawice+3% do prędkości ataku
+4% do prędkości ataku
+3% do obrażeń krytycznych
+4% do prędkości ataku
+3% do obrażeń krytycznych
+2% do Energii
+5% do prędkości ataku
+4% do obrażeń krytycznych
+3% do Energii
BardaSzermierz
Złodziej
Pierścień, Amulet, Totem+1 do siły
+2 do szczęścia
+2 do siły
+4 do szczęścia
+3 do siły
+6 do szczęścia
+4 do siły
+8 do szczęścia
BezgrzesznegoDowolna na EnergięNakrycie głowy, Ozdoba twarzy, Amulet, Broń niedystansowa+7 do Energii+10 do Energii
+3% do obrażeń krytycznych
+13 do Energii
+5% do obrażeń krytycznych
+15 do Energii
+8% do obrażeń krytycznych
Białego AniołaMagPierścień, Rękawice, Obuwie+3% do obrony+3% do obrony
+3% do many
+3% do obrony
+3% do many
+30% odzysku many
+3% do obrony
+4% do many
+50% odzysku many
BiesaDowolnaNakrycie głowy, Artefakt, Rękawice+15 do doświadczenia za zabijanie potworów+30 do doświadczenia za zabijanie potworów+34 do doświadczenia za zabijanie potworów
+2 do szczęścia
B/D
BrutalnościSzermierz
Złodziej
Broń, Tarcza+3 do siły+3 do siły
+3% do szansy na trafienie krytyczne
+3 do siły
+5% do szansy na trafienie krytyczne
+3 do siły
+7% do szansy na trafienie krytyczne
BzykopszczołyDowolnaBroń, Tarcza, Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem+3 do zręczności+6 do zręczności+7 do zręczności
+2 do wytrzymałości
+8 do zręczności
+2 do wytrzymałości
Ciernistego OgórkaStrzelecBroń, Pierścień, Amulet, Totem, Artefakt+3 do celności+6 do celności
+6 do celności
+3 do szczęścia
+6 do celności
+6 do szczęścia
Czarnego AniołaMagNakrycie głowy, Kula, Broń, Rękawice+2% do ataku
+1% do many
+3% do ataku
+3% do many
+3% do ataku
+5% do many
+4% do ataku
+7% do many
Czarnego KrabaDowolnaNakrycie głowy, Zbroja, Artefakt, Spodnie, Rękawice+3 do wytrzymałości+4 do wytrzymałości
+2% do doświadczenia za zabijanie potworów
+5 do wytrzymałości
+4% do doświadczenia za zabijanie potworów
+6 do wytrzymałości
+6% do doświadczenia za zabijanie potworów
Czarnej SkałyDowolnaBroń, Artefakt+3% szansy na premię +10% do obrony, gdy otrzymasz obrażenia+3% szansy na premię +10% do obrony, gdy otrzymasz obrażenia
+200 do obrony
+5% szansy na premię +10% do obrony, gdy otrzymasz obrażenia
+200 do obrony
+7% szansy na premię +10% do obrony, gdy otrzymasz obrażenia
+200 do obrony
CzwórocznościMagAmulet, Artefakt, Broń, Rękawice, Kula, Ozdoba twarzy+3 do inteligencji
+4 do inteligencji
+2 do szansy na trafienie
+5 do inteligencji
+4 do szansy na trafienie
+6 do inteligencji
+6 do szansy na trafienie
Dalekiego ZasięguMag
Strzelec
Ozdoba twarzy, Broń dystansowa+3 do szansy na trafienie
+4 do szansy na trafienie
+1 do zasięgu ataku dystansowego
+4 do szansy na trafienie
+2 do zasięgu ataku dystansowego
+4 do szansy na trafienie
+4 do zasięgu ataku dystansowego
Dębowego DrzewcaDowolnaNakrycie głowy, Zbroja, Spodnie+120 do maksymalnego zdrowia+240 do maksymalnego zdrowia+360 do maksymalnego zdrowia
+1 do wytrzymałości
+480 do maksymalnego zdrowia
+2 do wytrzymałości
DruidaMagPierścień, Amulet, Artefakt+1 do inteligencji
+2% do obrony
+3 do inteligencji
+3% do obrony
+5 do inteligencji
+4% do obrony
+7 do inteligencji
+5% do obrony
Dużej wydajnościDowolna na EnergięBroń, Obuwie, Zbroja, Tarcza, Ozdoba twarzy+8 do Energii+15 do Energii+20 do Energii+30 do Energii
DzikaDowolna na EnergięZbroja+3 do wytrzymałości
+4 do wytrzymałości
+7 do Energii
+6 do wytrzymałości
+10 do Energii
+7 do wytrzymałości
+13 do Energii
EgregoruDowolna na EnergięZbroja, Obuwie, Tarcza, Ozdoba twarzy+3% do obrony+5% do obrony
+1% do Energii
+6% do obrony
+3% do Energii
+7% do obrony
+6% do Energii
EgzorcyzmuDowolnaNakrycie głowy+1% do ataku przeciwko potworom
+2 do szczęścia
+3% do ataku przeciwko potworom
+3 do szczęścia
+5% do ataku przeciwko potworom
+3 do szczęścia
+7% do ataku przeciwko potworom
+5 do szczęścia
Fartownego StrzelcaStrzelecPierścień, Amulet, Totem+1 do celności
+2 do zręczności
+2 do celności
+4 do zręczności
+3 do celności
+6 do zręczności
+4 do celności
+8 do zręczności
FatalistyDowolnaBroń, Kula, Tarcza+3 do szczęścia
+3 do szczęścia
+3% do szansy na trafienie krytyczne
+3 do szczęścia
+5% do szansy na trafienie krytyczne
+3 do szczęścia
+7% do szansy na trafienie krytyczne
GarmaSzermierz
Złodziej
Ozdoba twarzy, Zbroja, Obuwie, Tarcza, Broń+2 do siły
+3 do Energii
+3 do siły
+8 do Energii
+4 do siły
+13 do Energii
+5 do siły
+13 do Energii
+2% do prędkości ataku
GłówkowaniaMagNakrycie głowy, Amulet, Kula, Rękawice+3 do inteligencji+4 do inteligencji
+2% do doświadczenia za zabijanie potworów
+5 do inteligencji
+4% do doświadczenia za zabijanie potworów
+6 do inteligencji
+6% do doświadczenia za zabijanie potworów
GrobownikaDowolnaKula, Tarcza, Totem+6 do odporności na nieumarłych+8 do odporności na nieumarłych
+4% znalezionego złota
+10 do odporności na nieumarłych
+6% znalezionego złota
+300 do obrony
+12 do odporności na nieumarłych
+8% znalezionego złota
+500 do obrony
HerkulesaSzermierzArtefakt, Tarcza, Broń+3 do siły+6 do siły+9 do siły+12 do siły
IluzyjnościDowolnaArtefakt, Amulet, Broń+2 do szansy na trafienie
+1 do uników
+3 do szansy na trafienie
+2 do uników
+5 do szansy na trafienie
+2 do uników
+10 do szansy na trafienie
+2 do uników
InteligencjiMagArtefakt, Kula, Broń+3 do inteligencji+6 do inteligencji+9 do inteligencji+12 do inteligencji
KaliguliDowolnaArtefakt, Nakrycie głowy, Rękawice+3% do doświadczenia za zabijanie potworów+6% do doświadczenia za zabijanie potworów+8% do doświadczenia za zabijanie potworów
+1 do szansy na trafienie
+10% do doświadczenia za zabijanie potworów
+2 do szansy na trafienie
KaraluchaDowolnaObuwie+3 do uników+3 do uników
+3% do prędkości ruchu
+3 do uników
+7% do prędkości ruchu
+3 do uników
+9% do prędkości ruchu
KataSzermierz
Złodziej
Topór 1H, Topór 2H, Miecz 1H, Miecz 2H, Artefakt, Tarcza, Rękawice, Ozdoba twarzy +1 do siły
+2 do szansy na trafienie
+3 do siły
+3 do szansy na trafienie
+4 do siły
+4 do szansy na trafienie
+5 do siły
+7 do szansy na trafienie
Korbana DollasaSzermierz
Złodziej
Zbroja, Spodnie+1 do siły
+1 do wytrzymałości
+1 do szczęścia
+2 do siły
+2 do wytrzymałości
+2 do szczęścia
+3 do siły
+3 do wytrzymałości
+3 do szczęścia
+4 do siły
+4 do wytrzymałości
+4 do szczęścia
Krwawego ToporaSzermierz
Złodziej
Topór 1H, Topór 2H+3 do siły+6 do siły+7 do siły
+1 Energii za trafienie wroga
+7 do siły
+2 Energii za trafienie wroga
Krwawej UcztySzermierz
Złodziej
Broń, Artefakt+2 do siły
+1% szans na zadanie krwawiącej rany, gdy zadajesz obrażenia
+3 do siły
+2% szans na zadanie krwawiącej rany, gdy zadajesz obrażenia
+4 do siły
+4% szans na zadanie krwawiącej rany, gdy zadajesz obrażenia
+4 do siły
+4% szans na zadanie krwawiącej rany, gdy zadajesz obrażenia
+81 HP za zabicie potwora
Krwawiących RanDowolnaBroń, Artefakt+3% szans na zadanie krwawiącej rany, gdy zadajesz obrażenia+5% szans na zadanie krwawiącej rany, gdy zadajesz obrażenia+5% szans na zadanie krwawiącej rany, gdy zadajesz obrażenia
+1 do szansy na trafienie
+7% szans na zadanie krwawiącej rany, gdy zadajesz obrażenia
+2 do szansy na trafienie
Krytycznych UwagDowolnaNakrycie głowy, Ozdoba twarzy, Amulet+4% do obrażeń krytycznych+5% do obrażeń krytycznych
+6 do doświadczenia za zabijanie potworów
+9% do obrażeń krytycznych
+10 do doświadczenia za zabijanie potworów
+12% do obrażeń krytycznych
+10 do doświadczenia za zabijanie potworów
Leśnego WojownikaDowolna na EnergięZbroja, Obuwie, Broń, Tarcza, Ozdoba twarzy+8 do Energii+13 do Energii
+1 do zręczności
+15 do Energii
+2 do zręczności
+18 do Energii
+3 do zręczności
LuksusuDowolnaPierścień, Amulet, Totem+3 do szczęścia+4 do szczęścia
+4% znalezionego złota
+5 do szczęścia
+6% znalezionego złota
+6 do szczęścia
+12% znalezionego złota
Łowcy główDowolnaNakrycie głowy+12 do ataku
+1 do szansy na trafienie
+12 do ataku
+2 do szansy na trafienie
+2% do doświadczenia za zabijanie potworów
+18 do ataku
+3 do szansy na trafienie
+3% do doświadczenia za zabijanie potworów
+24 do ataku
+4 do szansy na trafienie
+4% do doświadczenia za zabijanie potworów
Maga BitewnegoMagBroń, Kula, Rękawice, Nakrycie głowy+18 do ataku+18 do ataku
+3% do many
+18 do ataku
+6% do many
+18 do ataku
+9% do many
Magicznej woliMagBroń, Zbroja, Obuwie, Kula, Ozdoba twarzy+3% do many+6% do many+9% do many+12% do many
Magicznej zazdrościMagBroń, Zbroja, Obuwie, Kula, Ozdoba twarzy+15 do many+20 do many
+2% znalezionego złota
+25 do many
+4% znalezionego złota
+29 do many
+8% znalezionego złota
MedytacjiMagBroń, Zbroja, Obuwie, Kula, Ozdoba twarzy+15 do many+30 do many+45 do many+60 do many
MetalakaDowolnaTarcza, Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Nakrycie głowy, Artefakt+300 do obrony+600 do obrony
+600 do obrony
+15 do doświadczenia za zabijanie potworów
+600 do obrony
+30 do doświadczenia za zabijanie potworów
Metalowego SkorpionaDowolna na EnergięBroń, Zbroja, Obuwie, Tarcza, Ozdoba twarzy+3% do szansy na trafienie krytyczne+3% do szansy na trafienie krytyczne
+8 do Energii
+3% do szansy na trafienie krytyczne
+13 do Energii
+4% do szansy na trafienie krytyczne
+17 do Energii
MistrzaDowolnaSpodnie, Obuwie+2% do maksymalnego zdrowia
+2 do odporności na ataki humanoidów
+3% do maksymalnego zdrowia
+4 do odporności na ataki humanoidów
+3% do maksymalnego zdrowia
+9 do odporności na ataki humanoidów
+3% do maksymalnego zdrowia
+12 do odporności na ataki humanoidów
Mrówki RobotnicyDowolnaTarcza, Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem+3 do wytrzymałości+4 do wytrzymałości
+4% znalezionego złota
+5 do wytrzymałości
+8% znalezionego złota
+6 do wytrzymałości
+12% znalezionego złota
Mrówki ŻołnierzaSzermierz
Złodziej
Nakrycie głowy, Rękawice, Artefakt, Tarcza+3 do siły+3 do siły
+15 do doświadczenia za zabijanie potworów
+3 do siły
+21 do doświadczenia za zabijanie potworów
+4 do siły
+25 do doświadczenia za zabijanie potworów
Niezłomnej WiaryDowolnaZbroja, Spodnie+3 do wytrzymałości+3 do wytrzymałości
+3% do obrony
+3 do wytrzymałości
+3% do obrony
+9 HP za trafienie wroga
+3 do wytrzymałości
+3% do obrony
+24 HP za trafienie wroga
NiuchaczaDowolnaObuwie, Spodnie, Amulet+2 do uników
+2 do odporności na ataki potworów
+3 do uników
+4 do odporności na ataki potworów
+4 do uników
+8 do odporności na ataki potworów
+5 do uników
+12 do odporności na ataki potworów
NizhadaDowolnaLanca, Tarcza, Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Nakrycie głowy, Totem, Artefakt+300 do obrony+300 do obrony
+3 do wytrzymałości
+300 do obrony
+5 do wytrzymałości
+300 do obrony
+9 do wytrzymałości
ObserwacjiStrzelecBroń, Artefakt+3 do celności+5 do celności
+1 do zręczności
+6 do celności
+3 do zręczności
+7 do celności
+5 do zręczności
Ochrony przed OgniemDowolnaTarcza, Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem+6 do odporności na ataki ogniowe+10 do odporności na ataki ogniowe
+1 do wytrzymałości
+14 do odporności na ataki ogniowe
+2 do wytrzymałości
+18 do odporności na ataki ogniowe
+3 do wytrzymałości
Ochrony przed ChaosemDowolnaTarcza, Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem+6 do odporności na ataki chaosu+10 do odporności na ataki chaosu
+1 do wytrzymałości
+14 do odporności na ataki chaosu
+2 do wytrzymałości
+18 do odporności na ataki chaosu
+3 do wytrzymałości
Ochrony przed PowietrzemDowolnaTarcza, Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem+6 do odporności na ataki powietrzne+10 do odporności na ataki powietrzne
+1 do wytrzymałości
+14 do odporności na ataki powietrzne
+2 do wytrzymałości
+18 do odporności na ataki powietrzne
+3 do wytrzymałości
Ochrony przed TruciznąDowolnaTarcza, Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem+6 do odporności na ataki zatruwające+10 do odporności na ataki zatruwające
+1 do wytrzymałości
+14 do odporności na ataki zatruwające
+2 do wytrzymałości
+18 do odporności na ataki zatruwające
+3 do wytrzymałości
Ochrony przed WodąDowolnaTarcza, Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem+6 do odporności na ataki wodne+10 do odporności na ataki wodne
+1 do wytrzymałości
+14 do odporności na ataki wodne
+2 do wytrzymałości
+18 do odporności na ataki wodne
+3 do wytrzymałości
Ochrony przed ZiemiąDowolnaTarcza, Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem+6 do odporności na ataki ziemne+10 do odporności na ataki ziemne
+1 do wytrzymałości
+14 do odporności na ataki ziemne
+2 do wytrzymałości
+18 do odporności na ataki ziemne
+3 do wytrzymałości
OdwagiDowolna na EnergięNakrycie głowy, Rękawice+3% do prędkości ataku+4% do prędkości ataku
+10 do doświadczenia za zabijanie potworów
+4% do prędkości ataku
+15 do doświadczenia za zabijanie potworów
+1 Energii za trafienie wroga
+4% do prędkości ataku
+15 do doświadczenia za zabijanie potworów
+2 Energii za trafienie wroga
OgniaDowolnaPierścień+3 do wytrzymałości+3 do wytrzymałości
+3% do ataku żywiołem ognia
+3 do wytrzymałości
+5% do ataku żywiołem ognia
+3 do wytrzymałości
+8% do ataku żywiołem ognia
Oszczędnego StrzelcaStrzelecSpodnie, Amulet, Totem, Zbroja+2 do celności
+2 do wytrzymałości
+3 do celności
+3 do wytrzymałości
+5 do celności
+5 do wytrzymałości
+6 do celności
+6 do wytrzymałości
Oszczędzania energiiDowolna na EnergięZbroja, Obuwie, Tarcza, Broń, Ozdoba twarzy+100 do obrony
+5 do Energii
+200 do obrony
+10 do Energii
+300 do obrony
+12 do Energii
B/D
Oszczędzania ManyMagZbroja+3% do obrony+3% do obrony
+14 do many
+3% do obrony
+26 do many
+14 do doświadczenia za zabijanie potworów
B/D
Oszukania ŚmierciDowolnaBroń, Artefakt+3% szans na premię +3 do uników, gdy otrzymasz obrażenia+3% szans na premię +3 do uników, gdy otrzymasz obrażenia
+2 do uników
+5% szans na premię +3 do uników, gdy otrzymasz obrażenia
+2 do uników
+7% szans na premię +3 do uników, gdy otrzymasz obrażenia
+2 do uników
PacyfikacjiDowolnaBroń, Artefakt+3% szans na zadanie osłabienia ataku przeciwnika, gdy trafiasz wroga+3% szans na zadanie osłabienia ataku przeciwnika, gdy trafiasz wroga
+2 do wytrzymałości
+5% szans na zadanie osłabienia ataku przeciwnika, gdy trafiasz wroga
+2 do wytrzymałości
+7% szans na zadanie osłabienia ataku przeciwnika, gdy trafiasz wroga
+2 do wytrzymałości
Palącego OgniaDowolnaBroń, Artefakt+3% szans na zadanie palącego ognia, gdy trafisz wroga+3% szans na zadanie palącego ognia, gdy trafisz wroga
+2% do prędkości ataku
+5% szans na zadanie palącego ognia, gdy trafisz wroga
+2% do prędkości ataku
+7% szans na zadanie palącego ognia, gdy trafisz wroga
+2% do prędkości ataku
Pełnej EnergiiDowolna na EnergięZbroja, Obuwie, Tarcza, Ozdoba twarzy+3% do Energii+6% do Energii+9% do Energii+12% do Energii
PęduStrzelecBroń+3 do celności+3 do celności
+3% do szansy na trafienie krytyczne
+3 do celności
+5% do szansy na trafienie krytyczne
+3 do celności
+7% do szansy na trafienie krytyczne
Piaszczystego kokonuDowolnaZbroja, Spodnie, Nakrycie głowy+2% do maksymalnego zdrowia
+3% do maksymalnego zdrowia
+4 do odporności na ataki ogniowe
+4% do maksymalnego zdrowia
+8 do odporności na ataki ogniowe
+5% do maksymalnego zdrowia
+12 do odporności na ataki ogniowe
Pirackiej czaszkiDowolna na EnergięSpodnie, Amulet, Pierścień, Nakrycie głowy, Ozdoba twarzy+3 do szczęścia+3 do szczęścia
+3% do Energii
+3 do szczęścia
+3% do Energii
+15 do doświadczenia za zabijanie potworów
+4 do szczęścia
+4% do Energii
+20 do doświadczenia za zabijanie potworów
PodróżnikaDowolnaArtefakt, Rękawice, Nakrycie głowy+3% do doświadczenia za zabijanie potworów+3% do doświadczenia za zabijanie potworów
+3 do wytrzymałości
+3% do doświadczenia za zabijanie potworów
+6 do wytrzymałości
B/D
PosłańcaDowolnaObuwie+3% do prędkości ruchu+5% do prędkości ruchu
+1 do wytrzymałości
+7% do prędkości ruchu
+2 do wytrzymałości
+9% do prędkości ruchu
+3 do wytrzymałości
PowodziDowolnaPierścień+3 do wytrzymałości+3 do wytrzymałości
+3% do ataku żywiołem wody
+3 do wytrzymałości
+5% do ataku żywiołem wody
+3 do wytrzymałości
+8% do ataku żywiołem wody
ProchówDowolna na EnergięBroń (oprócz łuku), Zbroja, Obuwie, Ozdoba twarzy+5 do Energii
+2 do odporności na ataki ogniowe
+7 do Energii
+4 do odporności na ataki ogniowe
+13 do Energii
+6 do odporności na ataki ogniowe
B/D
SzczęściaDowolnaAmulet, Pierścień, Totem+3 do szczęścia+6 do szczęścia+9 do szczęścia+12 do szczęścia
Przeklętego LasuDowolnaBroń, Kula, Tarcza, Artefakt, Rękawice, Nakrycie głowy+18 do ataku+36 do ataku+36 do ataku
+3% do doświadczenia za zabijanie potworów
+36 do ataku
+6% do doświadczenia za zabijanie potworów
Pustynnego KrabaDowolna na EnergięZbroja, Broń, Tarcza, Obuwie, Ozdoba twarzy+250 do obrony+250 do obrony
+10 do Energii
+300 do obrony
+15 do Energii
+300 do obrony
+17 do Energii
Ręki KardynałaMagOzdoba twarzy+3 do szansy na trafienie+3 do szansy na trafienie
+15 do many
+3 do szansy na trafienie
+15 do many
+2 do zasięgu ataku dystansowego
B/D
Rytualnego SkorpionaMagZbroja, Broń, Obuwie, Kula, Ozdoba twarzy+3% do szansy na trafienie krytyczne+3% do szansy na trafienie krytyczne
+15 do many
+3% do szansy na trafienie krytyczne
+24 do many
+4% do szansy na trafienie krytyczne
+35 do many
SalamandryDowolnaPierścień+1% do ataku żywiołem ognia
+4 do odporności na ataki ogniowe
+3% do ataku żywiołem ognia
+6 do odporności na ataki ogniowe
+4% do ataku żywiołem ognia
+10 do odporności na ataki ogniowe
+5% do ataku żywiołem ognia
+12 do odporności na ataki ogniowe
Sharpie JonesaDowolna na EnergięNakrycie głowy+3 do zręczności+3 do zręczności
+3% do Energii
B/DB/D
SkorpionaDowolnaBroń, Kula, Tarcza+3% do szansy na trafienie krytyczne+5% do szansy na trafienie krytyczne+5% do szansy na trafienie krytyczne
+3 do szansy na trafienie
+5% do szansy na trafienie krytyczne
+6 do szansy na trafienie
Sługi KardynałaDowolnaPierścień+3 do szczęścia+3 do szczęścia
+3 do uników
+3 do szczęścia
+3 do uników
+3% do ataku żywiołem ognia
+4 do szczęścia
+3 do uników
+5% do ataku żywiołem ognia
Snajpera WirtuozaStrzelec
Mag
Ozdoba twarzy+16 do ataku+32 do ataku
+1 do zasięgu ataku dystansowego
+32 do ataku
+2 do zasięgu ataku dystansowego
+32 do ataku
+3 do zasięgu ataku dystansowego
Snu KardynałaMagNakrycie głowy+3 do inteligencji+3 do inteligencji
+3% do many
+3 do inteligencji
+6% do many
+3 do inteligencji
+9% do many
Sokolego WzrokuStrzelec
Ozdoba twarzy+2 do zasięgu ataku dystansowego+2 do zasięgu ataku dystansowego
+2 do celności
+2 do zasięgu ataku dystansowego
+4 do celności
+3 do zasięgu ataku dystansowego
+6 do celności
Stalowego BucioraDowolnaObuwie+300 do obrony+300 do obrony
+3% do prędkości ruchu
+300 do obrony
+6% do prędkości ruchu
+300 do obrony
+9% do prędkości ruchu
Stalowego jeźdźcaDowolnaLancaB/D+300 do obrony
+4% do obrażeń krytycznych
B/DB/D
Stalowych SzczypiecDowolnaRękawice+200 do obrony
+1 do szansy na trafienie
+300 do obrony
+3 do szansy na trafienie
+300 do obrony
+6 do szansy na trafienie
+300 do obrony
+9 do szansy na trafienie
Starego SzewcaDowolnaObuwie+3% do prędkości ruchu+3% do prędkości ruchu
+6% znalezionego złota
+3% do prędkości ruchu
+12% znalezionego złota
+3% do prędkości ruchu
+18% znalezionego złota
StrzelcaStrzelecBroń, Artefakt+3 do celności+6 do celności+9 do celności+12 do celności
SzaleńcaMagRękawice, Nakrycie głowy+3 do zręczności+6 do zręczności+7 do zręczności
+1 many przy trafieniu wroga
+7 do zręczności
+2 many przy trafieniu wroga
SzaleństwaDowolnaNakrycie głowy+4% do obrażeń krytycznych+6% do obrażeń krytycznych
+5 do doświadczenia za zabijanie potworów
+6% do obrażeń krytycznych
+25 do doświadczenia za zabijanie potworów
+9% do obrażeń krytycznych
+45 do doświadczenia za zabijanie potworów
SzałuDowolnaBroń, Tarcza, Kula+3% do szansy na trafienie krytyczne+5% do szansy na trafienie krytyczne+7% do szansy na trafienie krytyczne+9% do szansy na trafienie krytyczne
Szaty KardynałaMagZbroja+3% do obrony+3% do obrony
+3% do many
B/DB/D
Szponów MauraDowolnaSztylet+18 do ataku+18 do ataku
+4% do obrażeń krytycznych
+24 do ataku
+6% do obrażeń krytycznych
B/D
Śmiercionośnej BrzytwyDowolnaKosa, Miecz, Sztylet, Katar+18 do ataku+18 do ataku
+3% do szansy na trafienie krytyczne
+18 do ataku
+5% do szansy na trafienie krytyczne
+18 do ataku
+7% do szansy na trafienie krytyczne
ŚwietlikaDowolna na EnergięRękawice, Spodnie+3 do szczęścia+6 do szczęścia+6 do szczęścia
+2 Energii za trafienie wroga
+7 do szczęścia
+2 Energii za trafienie wroga
Tańczącego LasuDowolnaRękawice, Nakrycie głowy+3 do zręczności+3 do zręczności
+3% do prędkości ataku
+3 do zręczności
+4% do prędkości ataku
+3% do obrażeń krytycznych
+5 do zręczności
+4% do prędkości ataku
+3% do obrażeń krytycznych
TortolliDowolnaNakrycie głowy, Spodnie, Zbroja+120 do maksymalnego zdrowia+160 do maksymalnego zdrowia
+4 do odporności na ataki owadów
+200 do maksymalnego zdrowia
+5 do odporności na ataki owadów
+200 do obrony
+240 do maksymalnego zdrowia
+6 do odporności na ataki owadów
+400 do obrony
Jadowitego brzęcznikaDowolnaBroń, Artefakt+3% szans na zatrucie przeciwnika, gdy trafisz wroga+5% szans na zatrucie przeciwnika, gdy trafisz wroga
+3% do prędkości ataku
+5% szans na zatrucie przeciwnika, gdy trafisz wroga
+3% do prędkości ataku
+7% szans na zatrucie przeciwnika, gdy trafisz wroga
+3% do prędkości ataku
TrwałościDowolnaLanca, Tarcza, Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Nakrycie głowy, Ozdoba twarzy, Totem, Artefakt+300 do obrony+600 do obrony+800 do obrony
+1 do wytrzymałości
+1000 do obrony
+2 do wytrzymałości
Trzęsienia ZiemiDowolnaPierścień+3 do wytrzymałości+3 do wytrzymałości
+3% do ataku żywiołem ziemi
+3 do wytrzymałości
+3% do ataku żywiołem ziemi
+3 do wytrzymałości
+3% do ataku żywiołem ziemi
Ukąszenia ŻmiiDowolnaMiecz, Sztylet, Katar, Artefakt+3% szans na zatrucie przeciwnika, gdy trafisz wroga
+2 do szansy na trafienie
+3% szans na zatrucie przeciwnika, gdy trafisz wroga
+2 do szansy na trafienie
+5% szans na zatrucie przeciwnika, gdy trafisz wroga
+2 do szansy na trafienie
+7% szans na zatrucie przeciwnika, gdy trafisz wroga
+2 do szansy na trafienie
Wampiryzmu fizycznegoDowolna na EnergięBroń, Zbroja, Tarcza+8 do Energii+13 do Energii
+3 HP przy trafieniu wroga
+15 do Energii
+9 HP przy trafieniu wroga
+18 do Energii
+15 HP przy trafieniu wroga
Wampiryzmu MagicznegoMagBroń, Zbroja, Kula+15 do many+25 do many
+3 HP przy trafieniu wroga
+30 do many
+9 HP przy trafieniu wroga
+40 do many
+15 HP przy trafieniu wroga
WędrowcaDowolnaNakrycie głowy, Zbroja, Pierścień, Spodnie, Amulet, Totem+3 do wytrzymałości+3 do wytrzymałości
+3 do szczęścia
+4 do wytrzymałości
+4 do szczęścia
+5 do wytrzymałości
+6 do szczęścia
Woli MagogaMagBroń, Zbroja, Kula+3% do many+6% do many+7% do many
+61 HP przy zabiciu wroga
+7% do many
+123 HP przy zabiciu wroga
WróżbityMagAmulet, Obuwie, Spodnie+3 do inteligencji+3 do inteligencji
+3 do uników
+4 do inteligencji
+4 do uników
+5 do inteligencji
+5 do uników
Wściekłego SzczuraDowolnaAmulet, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy+3% do obrażeń krytycznych
+2% znalezionego złota
+4% do obrażeń krytycznych
+6% znalezionego złota
+6% do obrażeń krytycznych
+8% znalezionego złota
+9% do obrażeń krytycznych
+10% znalezionego złota
Wybuchowego StrzałuStrzelecBroń, Artefakt+1% szans na zadanie krwawiącej rany,gdy trafisz wroga
+2 do celności
+2% szans na zadanie krwawiącej rany,gdy trafisz wroga
+4 do celności
+3% szans na zadanie krwawiącej rany,gdy trafisz wroga
+5 do celności
+1 Energii za trafienie wroga
+4% szans na zadanie krwawiącej rany,gdy trafisz wroga
+6 do celności
+2 Energii za trafienie wroga
WyładowaniaDowolnaPierścień+3 do wytrzymałości+3 do wytrzymałości
+3% do ataku żywiołem powietrza
+3 do wytrzymałości
+5% do ataku żywiołem powietrza
+3 do wytrzymałości
+8% do ataku żywiołem powietrza
WytrzymałościDowolnaZbroja, Spodnie, Nakrycie głowy+3 do wytrzymałości+6 do wytrzymałości+9 do wytrzymałości+12 do wytrzymałości
WzbogaceniaDowolnaBroń, Tarcza, Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem+6% znalezionego złota+10% znalezionego złota
+1 do szczęścia
+10% znalezionego złota
+5 do szczęścia
+10% znalezionego złota
+6 do szczęścia
Zabójczego UczniaDowolna na EnergięRękawice, Nakrycie głowyB/D+24 do doświadczenia za zabijanie potworówB/DB/D
Zabójczej MagiiMagBroń, Kula, Rękawice, Nakrycie głowy+3 do inteligencji+3 do inteligencji
+18 do ataku
+4 do inteligencji
+30 do ataku
+5 do inteligencji
+42 do ataku
Zabójczych CiosówSzermierz
Złodziej
Broń, Tarcza, Rękawice, Nakrycie głowy+3 do siły+3 do siły
+18 do ataku
+4 do siły
+30 do ataku
+5 do siły
+42 do ataku
Zabójczych PociskówStrzelecBroń, Tarcza, Rękawice, Nakrycie głowy+3 do celności+3 do celności
+18 do ataku
+4 do celności
+30 do ataku
+5 do celności
+42 do ataku
ZathrasaMagPierścień, Amulet, Totem+1 do inteligencji
+2 do szczęścia
+2 do inteligencji
+4 do szczęścia
+3 do inteligencji
+6 do szczęścia
+4 do inteligencji
+8 do szczęścia
Zbójeckiego NiedźwiedziaSzermierz
Złodziej
Nakrycie głowy, Zbroja, Spodnie, Obuwie+1 do siły
+2% do maksymalnego zdrowia
+1 do siły
+2% do maksymalnego zdrowia
+3% do szansy na trafienie krytyczne
+3 do siły
+2% do maksymalnego zdrowia
+3% do szansy na trafienie krytyczne
+4 do siły
+3% do maksymalnego zdrowia
+4% do szansy na trafienie krytyczne
ZbrojnegoSzermierz
Złodziej
Spodnie, Nakrycie głowy, Zbroja, Broń, Tarcza+1 do siły
+2 do wytrzymałości
+3 do siły
+4 do wytrzymałości
+5 do siły
+5 do wytrzymałości
+6 do siły
+6 do wytrzymałości
Zniszczonego UmysłuMagBroń, Artefakt+3 do inteligencji+4 do inteligencji
+2% szans na zadanie krwawiącej rany, gdy zadajesz obrażenia
+6 do inteligencji
+3% szans na zadanie krwawiącej rany, gdy zadajesz obrażenia
B/D
ŻaboraMagOzdoba twarzy, Zbroja, Broń, Obuwie+15 do many+25 do many
+1 do zręczności
+30 do many
+2 do zręczności
+41 do many
+3 do zręczności
ŻołędziaDowolnaNakrycie głowy, Amulet+400 do obrony+500 do obrony
+3% do obrażeń krytycznych
+500 do obrony
+6% do obrażeń krytycznych
+500 do obrony
+9% do obrażeń krytycznych
Ochrony manyMagBroń, Ozdoba twarzy, Zbroja, Obuwie+100 do obrony+200 do obrony
+20 do many
+300 do obrony
+30 do many
+400 do obrony
+40 do many
Maga zabójcyMagRękawice, Nakrycie głowy+15 do doświadczenia za zabijanie potworów+30 do doświadczenia za zabijanie potworów+30 do doświadczenia za zabijanie potworów
+3 Many za zabicie potwora
B/D
Ból młotekSzermierzMłot 1H, Młot 2H+3 do siłyB/DB/D+6 do siły
+6% do obrażeń krytycznych
+1 Energii za trafienie wroga
Jeźdźca śmierciSzermierzLanca+3 do siłyB/DB/DB/D
KrocionogiDowolna na EnergięObuwie+7 do Energii+10 do Energii
+2% do prędkości ruchu
+14 do Energii
+4% do prędkości ruchu
+15 do Energii
+8% do prędkości ruchu
WodonogiDowolna na EnergięSpodnie, Rękawice+3% do obrony+6% do obrony+7% do obrony
+1 Energii za trafienie wroga
B/D
ZazdrościDowolnaAmulet, Pierścień, Totem, Artefakt+2% do obrony
+2% znalezionego złota
+3% do obrony
+6% znalezionego złota
+5% do obrony
+8% znalezionego złota
+8% do obrony
+10% znalezionego złota
Koralowego KrabaDowolnaTarcza, Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem+3% do obrony+4% do obrony
+2 do szczęścia
+5% do obrony
+4 do szczęścia
+6% do obrony
+5 do szczęścia
Pancernego mnichaDowolnaObuwie, Rękawice, Zbroja, Spodnie, Nakrycie głowy +3% do obrony+6% do obrony+6% do obrony
+2% do maksymalnego zdrowia
+7% do obrony
+3% do maksymalnego zdrowia
PuszkiDowolnaObuwie, Rękawice, Zbroja, Spodnie, Nakrycie głowy, Kula, Tarcza+3% do obrony+6% do obrony+8% do obrony
+1 do wytrzymałości
+10% do obrony
+2 do wytrzymałości
PowodzeniaDowolnaBroń, Tarcza, Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem+3 do szczęścia+6 do szczęścia+7 do szczęścia
+80 do maksymalnego zdrowia
+8 do szczęścia
+160 do maksymalnego zdrowia

Autor:  Herrstein

8 thoughts on “Pieczęcie

  1. Maltadelo

    Dlaczego nie da się wyświetlić wszystkich pieczęci na 1 stronie?

  2. free

    Cześć,
    dzięki za informację. Problem tylko leży w tym, że wymienione przez nas pieczęcie są przedstawione na poziom 60. Jak można wyczytać w tipsach jest to istotne, ponieważ wartości nie procentowe będą różne w zależności od poziomu ;)

  3. Mihawk

    Właśnie przeczytałem ^^ bo szukałem przy okazji informacji gdzie to można opisać, a czy wiadomo jaka pieczęć mogłaby się pojawić na mniejszym lvl`u ?? (chodzi tu głównie o pieczęć biesa) tzn na 60 ma się 34 xpa (3poz) a na mniejszym ktoś od was lub jakiś gracz trafił? Chcę się upewnić czy ta pieczęć do zdobywanego doświadczenia również działa w zależności od lvl`a oraz mam pytanie czy pieczęć zależy od lvl`a czy też również od lvl`a posiadanego przedmiotu (lvl od którego można nosić jak i ulepszenie) a tak przy okazji to fajnie mi się przyfarciło ^^ bo właśnie polowałem na jakiś hełm 3 slotowy aby włożyć 3 karty ucznia (w sumie 21 xpa za każdego moba) :DD

  4. Maltadelo

    Jest błąd, w pieczęci trwałości nie jest napisane, że może wejść na artefakt, a weszło mi.

  5. Maltadelo

    To samo tyczy się pieczęci nizhada, zapewne dużo takich jest.

  6. Herrstein

    W przypadku nizhada i trwałości w ru data było napisane ” wszystkie ubrania”, najwidoczniej ozdoby również zaliczają się do ubrań :)

  7. Herrstein

    poprawiono pieczęć powodzenia/szczęścia

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

clear formSubmit